Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ocak 2011 Pazar

Bu Gece Son!...

Evet...Bu gece son olacak.
Son kez yanacak o ateş, son kez kokacak Zippo' nun gazı,
Ve son kez duyacağım o çıtırtıyı...
Son kez tadacağım o ilk nefesteki yadsınamaz tadı,
Ve son kez alacağım yemekten hemen sonraki vazgeçilmez hazzı.
Son kez duyacağım son nefesteki o hasreti,
Ve duman son kez çıkacak sıcak sıcak burnumdan...
Son kez sökeceğim, yeni standartlarla bozdukları paketin jelatinini,
Ve son kez buruşturmadan çöpe atacağım "box" paketimi...
Son kez çöpe atıp, yenisini almayacağım bu gece...
Bu gece son olacak...
Bu yıl başka olacak...

Ve şimdi, kahkahalar başlasın... (mola)

13 senelik sevgilinizden ayrıldınız mı siz hiç ? Hem de severken... Sevginiz bitmeden... Saygınızı yitirdiğinizi, birbirinize zarar verdiğinizi düşündüğünüz için, sevginizi kalbinize gömerek onu terk ettiniz mi ? Ya da bunu yapmayı düşündünüz mü ? Böyle oluyor işte o vazgeçişler...

Evet, bir ay  kadar önce alındı bu karar. Karşılıklı anlaştık... Ağlamalar sızlamalar, "bi kez daha denesek mi" ler,  formalite işlemler derken tam bir ay geçti ve son güne gelindi... 3 Ocak 2011 'in ilk dakikalarından itibaren, evlerimizi, yaşam alanlarımızı ayırarak birbirimize veda kararı aldık. Hayatımda zaman zaman olmuştur böyle vazgeçişler, böyle keskin virajlar aslında. Kiminde iradeli olup istikrar sağladım, kiminde yenik düştüm nefsimle birlikte, içten gelen o şeytani duygulara... Öyle dalga geçercesine bakmayın, küçümsemeyin, ben onu hala seviyorum ama, bazı sevgiler zarar verebiliyor insana. Bu zararlı sevgi, fiziksel olarak bir şeyler eksiltmeden, benim onu önce aklımdan, sonra zamanla kalbimden sökmem gerektiğini anladım. Nasıl ?! Geç mi oldu diyorsunuz ? Olsun... Geç olsun da, güç olmasın yeter...

Karar budur arkadaşlar. Bu zamana kadar, yanımızda olan, bizi yalnız bırakmayan herkese, yaptıkları destekten dolayı teşekkür ediyorum.  Bundan sonra "benim en iyi dostum içkim, sigaram" demeyeceğim. Dolayısıyla bundan sonra desteklerini daha fazla bekliyorum dostlarımın...

İçinizden bilenler bilir ki, bu karar birkaç kez daha alınmıştı bugüne kadar. Aşk bu arkadaşlar, istikrarlı olamadık...Ayıplamayın beni...Ama dileğim, dualarım; bir kez daha aynı sonun yaşanmaması üzerine... Bir kez daha o nefse yenilmemek üzerine... 2011 'in bu konuda da farklı bir yıl olması üzerine...

3 Ocak' ın ilk dakikalarında görüşmek üzere arkadaşlar. Belki bir süre daha sinirli, daha stresli, daha kırıcı ama... Daha dumansız günlere diyorum...  Bu ayrılık senfonisine katılmak isteyen, yanımda olmak isteyen, partnerinden korkup bunu açıklayamayan ve destek olacak bir omuz bekleyen varsa... Ben burada olacağım...

Sevgilerimle,
Serkan ÜRGÜN

3 yorum: